آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

رحلت امام خمینی (ره) 1388

ای عزاداران خمینی رفت زجهان
مراسم سینه زنی شب رحلت امام خمینی(ره) سال ۸۸ مسجد شنبدی
با صدای امیر گوهر شناس
واحد "من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم"
                                               دانلود        باکیفیت بالا

                                               دانلود        باکیفیت معمولی

نوحه قدیمی و زیبایی از حاج مصطفی گراشی در رحلت آیت الله خمینی(ره)
مربوط به دهه اول سال 1370
" آرام جانم می رود ای ساربان آهسته تر "

مراسم سینه زنی رحلت امام خمینی(ره) سال 70
مداح: حاج مصطفی گراشی
واحد: چون که خورشید سر از خاور عالم به در آورد

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام
خسته نباشی!!!!
می خوام بهت 4 تا چیز بگم
----------------------------------------------------------------
اول اینکه وبلاگت حرف نداره معلومه که خیلی روش زحمت کشیدی و فقط بازدیدت یکم کمه که تو قسمت چهارم کمکت کردم.بخونی می فهمی!
----------------------------------------------------------------
دوم
اگه مایلی به تبادل لینک ، اول ما را با نام
".::خورشید کامپیوتر و اینترنت::. "
لینک کن.بعد از لینک کردن لینک خود را ارسال کنید.تا بعد از بازدید لینکتان را تائید کنیم.
http://p30sun.mihanblog.com/linkdaily/new
----------------------------------------------------------------
سوم
ما گروهی داریم که با عضویت مطالب جالب و نرم افزار های جالب و جدید و فیلتر شکن های جدید به شما ارسال میشه در هر هفته به 5 نفر کارت شارژ 5 هزار تومانی به 10نفر کارت شارژ 2 هزار تومانی به 20 نفر کارت شارژ 1 هزار تومانی جایزه میدیم!
پس عضویت یادت نره!!!!
www.p30sun.mihanblog/extrapage/group
----------------------------------------------------------------
چهارم
به لینک باکس پر بازدید ما هم یه سری بزن ضرر نمی کنی!اگه خواستی آمارت بره بالا اول باکس رو بزار و بعد لینکتو ارسال کن
ممنون
آدرس باکس>>>>>> WwW.LinkBoxDl.Tk
----------------------------------------------------------------
در ضمن هر گونه سوال یا مشکل یا در خواست نرم افزار یا همکاری را با ما در میان بگذارید:
اگه اسپمر وبلاگ،یاهو،ایمیل مارکتینگ،هک،کرک،آنتی ویروس،عکس و.......
ممنون
علیرضا سلیمانی
09358237426
p30sun.online@yahoo.com
www.p30sun.tk

سامان سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.aliebne-abitaleb.blogfa.com/

سلام
حالتون خوبه؟
نماز روزه هاتون قبول باشه ان شاءالله
ببخشید مزاحم شدم 5 یا 6 تا واحد واسه ماه رمضان میخوام میتونید واسم پیدا کنید ؟ واقعا نیاز دارم
بهم حتمان اطلاع بدین.
منتظر پیامتون توی وبلاگم هستم.
یا علی

خیلی ننتبلی پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 05:29 ق.ظ

خیلی تنبلی خدابیامرزتش آقای آرامی روحش شاد !
ژیام تسلیتی میزاشتی باسش

سلام.
شرمنده دوست عزیز من دیر با خبر شدم و متاسفانه هیچ کاری از این شخصیت بزرگوار در آرشیو نداشتم و هیچ یک از دوستان هم به من اطلاع ندادند.
شما اگر اثری از این مداح دارید لطف کنید لینک اون رو در همین قسمت نظرات بگذارید. ممنون می شوم.
روحشان شاد.

َعلی دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام
آقا من یه عمره دنبال نوحه ی معروف "لبالب" از گراشی میگردم.اگه داریش خیلی ممنون میشم ازت.
اگه گذاشتیش لطف کن لینکشو بهم میل بزن.
ممنونم

عباس جمعه 4 تیر 1389 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام اجرت با فاطمه زهرا:من چند تا نوحه صوتی با کیفیت بالا دارم اگه خواستید باهام تماس بگبرید۰۹۳۷۸۴۵۶۶۳۳

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد